.

Thursday 9 March 2017

Ruam anak penuh kat pipi... akak dah tak tahu nak buat macam mana... akhirnya akak jumpa krim ajaib ni...




Ruam anak penuh kat pipi... akak dah tak tahu nak buat macam mana... akhirnya akak jumpa krim ajaib ni...



Dilema ibu-ibu yang mempunyai anak-anak kecil terutamanya yang baru lahir ialah masalah ruam pada badan. Muka, leher, celah peha dan adakalanya seluruh badan di tumbuhi ruam.

Bagi ibu-ibu muda yang baru kali pertama melahirkan anak, ini sangat membimbangkan. Tiada pengalaman, tiada ilmu dalam menangani masalah ini.

Saya seringkali dihubungi oleh ibu-ibu yang bertanyakan tentang herbal blend. Krim ini sangat sesuai digunakan oleh bayi seawal usia sehari sehingga orang dewasa.

Ia tidak panas, tidak melekit, tidak mengandungi paraben, tidak mengandungi steroid dan tidak mengandungi bahan kimia beracun!



Nak dijadikan cerita, ada seorang ibu ni masih dalam pantang. Bayi beliau ditumbuhi ruam yang agak banyak di bahagian pipi. Ada yang sampai berdarah. Biasalah ibu muda. Tidak bersedia dan tidak menjangkakan perkara seperti ini berlaku..

Setelah membuat carian di internet, beliau terjumpa info mengenai krim herbal blend shaklee ini. Terus belaiu menghubungi saya untuk mendapatkan stok. 

Alhamdulillah, kebetulan saya ada menyimpan stok di rumah. Saya membuat penghantaran pada hari yang sama belaiu menghubungi saya.

Syukur alhamdulillah setelah beberapa hari menggunakan krim tersebut, ruam anak beliau makin pulih. Tiada lagi kulit yang kering dan berdarah. Cuma kesan parut yang masih belum hilang sepenuhnya.

Seronok bila dapat bantu orang kan?


Di bawah ini saya sertakan beberapa feedback dari pengguna krim hebal blend ini..













Kegunaan lain herbal blend 



Nak dapatkan stok herbal blend ni? Boleh buat pembelian terus di website shaklee ini  Beli herbal blend sekarang! 

atau hubungi saya melalui whatsapp +6012.378.9284


**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,treat, cure or prevent any disease**


 BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK HUBUNGI SAYA:- 
 NURSIMATUN MD YUSOF 
WHATSAPP:- 012-3789284 
Shaklee ID :- 1091465 
Shaklee Produk (M) Sdn Bhd [381287-T]

0 comments:

Post a Comment