.

Monday 25 August 2014

Cinch Energy Tea Mix Dan Testimonial




Jika dahulu saya pernah berkongsi dengan anda semua elemen utama yang terkandung dalam Cinch Energy Tea Mix melalui entry ENERGY TEA MIX, alhamdulillah sambutan amat memberangsangkan di terima dan ternyata rakan-rakan yang berminat nak dapatkan energy tea mix dari Shaklee ni mengadu yang mereka kerap lesu dan mengantuk di tempat kerja. 

Selepas membuat semakan di page Kevin Zahri, beliau turut di ajukan persoalan yang sama. Masing-masing sedang mencari energy booster. Ada yang selepas workout badan menjadi lesu dan penat sangat. 


Lain pula kisah saya selaku penggemar kopi tegar. Sebaik sahaja mula berjinak-jinak dengan supplemen Shaklee, minuman denagn kandungan kafein yang tinggi memang saya akan jauhi. Namun sesekali terasa juga nak minum Nescafe tu semua. Tetapi sejak isu boikot ni, saya seolah-olah mencari minuman yang lain yang boleh membuatkan saya tidak cepat mengantuk.

Saya cuba mendapatkan Cinch Energy Tea Mix sebelum bulan puasa yang lalu, dan ternyata ianya adalah sangat-sangat baik. Kebiasaanya sekitar jam 9 malam saya sudah mulai mengantuk walhal saya tidak perlu bersesak-sesak dengan kesesakan lalu lintas ke tempat kerja dan balik kerja. Saya mengambil sekurang-kurangnya 1 sachet energy tea mix ini dan kesannya amat ketara. 

Rupa-rupanya energy tea mix memang membantu membakar kalori yang tersimpan di dalam badan saya dan menghasilkan tenaga. Bila tenaga terhasil, maka tiada lagi rasa badan yang lesu dan tidak bermaya. Rasa sangat aktif dan bersemangat. Untuk berjaga pada waktu malam menyiapkan kelengkapan bisnes seperti update blog dan page sudah tidak menjadi masalah buat saya.

Saya berkongsi keadaan ini dengan rakan sepejabat yang sedang mengikuti program ijazah dan dalam masa yang sama beliau bekerja. Namun pun pelajar, sudah semestinya pelbagai tugasan, presentation, test dan macam-macam lagi yang menanti. Maka beliau pun mula berminat untuk consume Cinch Energy Tea Mix ini. Alhamdulillah. Beliau berpuas hati kerana masalah mengantuk ketika menghadiri kuliah sudah dapat beliau atasi dengan jayanya. Siap repeat order. :)

Di sini saya akan kongsikan juga cara membancuh energy tea mix bagi yang ingin memvariasikan cara meminumnya.

VARIASI PENYEDIAAN ENERGY TEA MIX

  • Bancuhan panas 

  • Bancuhan sejuk (di tambah dengan ketulan ais)

  • Bancuhan sejuk + Buah Laici + Buah Rambutan

  • Bancuhan panas + 1 sudu madu
  • Bancuhan panas + 1 hirisan lemon

Dan  tidak lupa juga saya sertakan testimonial yang meletop ini untuk menguatkan lagi kenyataan berdasarkan pengalaman sendiri di atas. Jom tengok. :)
























Jadi, saya suka membuat kesimpulan berkenaan golongan yang wajar mengambil Cinch Energy Tea Mix ini sebagai minuman harian mereka.


GOLONGAN PERLU AMBIL CINCH ENERGY TEA MIX

  • Pekerja yang kerap mengantuk dan lesu
  • Mereka yang sedang menurunkan berat badan
  • Golongan yang kerap ke gymnasium
  • Peminat kopi tegar
  • Pemandu jarak jauh
  • Pelajar kolej atau universiti
  • Semua orang..:)


Untuk mendapatkan energy booster ini, anda boleh segera menghubungi saya di talian 0192067197. SMS atau Whatsapp juga diterima ya.

InshaAllah Cinch Energy Tea Mix akan memberi pengalaman yang berbeza untuk anda dan keluarga.

Perkembangan teknologi masa kini akan membantu anda membuat pembelian secara terus dengan pihak HQ Shaklee. Sekiranya anda ingin membuat pembelian sendiri, platform e-Sell boleh membantu anda. Hanya perlu klik dan isikan maklumat berkaitan dan diikuti pembayaran. Sesudah itu, abang GDex akan membuat penghantaran terus ke rumah anda.



Wah. Mudah sangat kan?
Saya juga menyediakan perkhidmatan penghantaran ke kawasan sekitar BBST, Nilai dan Putrajaya. So, kepada anda yang nak jimat postage, boleh terus menghubungi saya seperti details yang tertera di bawah.

Sehingga bertemu di entry berikutnya. :)

Credit to :- Nurhalawa



**This statements have not been evaluate by the food & drugs administration. these product are not intended to diagnose,terat, cure or prevent any disease**


BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment