.

Wednesday 16 April 2014

OSTEMATRIX SHAKLEE MEMANG TERBAIK!!!



Assalamualaikum semua...


Hai gojes2.... Buat ape petang2 ni??? Lepak2 dengan keluarga ye???
Sambil2 tu marilah singgah jap blog saya ni.. Baca2.. Kongsi2 ilmu kan....
Saje nak kisah kan kat kawan semua pasal OSTEMATRIX SHAKLEE ni...

Macam ni ceritanya. Suami saya ni sebenarnya dah lama alami sakit di bahagian lutut kiri dia tapi dia buat tak kisah je. Nak di jadikan cerita, satu hari tu selepas dia balik dari main bola, dia jalan terhencut2. Jadi, saya tanya la kenapa dengan abang ni. terus dia tunjuk kaki dia. Bahagian abwah lutut tu nampak tulang dah timbul. Bengkak. Lebam. Dia nak solat berdiri pun susah sebab x boleh nak sujud nanti sebab sakit kat lutut tu.

Saya dah suruh dia makan ostematrix shaklee ni tapi dia buat tak tahu je. Pastu bila dah malam tu, badan dia mula rasa macam nak demam. Sibuk suruh belikan panadol tapi saya buat tak tahu. Akhirnya dia minta juga ostematrix ni. Saya senyum lebar je sambil hulurkan dia 2 biji . Lepas dia telan tu, dia tertidur. Saya biarkan dia berehat. Dengan harapan agar kaki suami saya tu sembuh.

Alhamdulillah selepas sehari dia ambil ostematrix tu, nampak dah beransur pulih sikit. Tapi yang susahnya orang lelaki ni dia tak konsisten dalam pengambilan. Itu yang susahnya. tapi walau bagaimana pun nampaknya kesan ostematrix tu agak cepat juga lah kan.

Sesiapa yang ada mak ayah yang selalu sakit2 tu, jom lah kita hadiahkan diorg dengan supplement2 shaklee ni. In shaa Allah anda tak akan menyesal.

Jika berminat untuk membuat tempahan, boleh hubungi saya di 0123789284 PUAN NURSIMATUN

0 comments:

Post a Comment