.

Friday 25 April 2014

GARLIC SI BAWANG PUTIH....




Assalamualaikum..... Hai...hai...hai.....

Hari ni tak dapat nak menulis banyak. Nak gerak balik ke kampung sekejap. Nak jenguk mak ayah. Walau apa pun, pagi ni saya nak kongsikan dengan semua tentang khasiat GARLIC ni...

Bila kita sebut bawang putih, pasti ramai yang berkata- kata tentang baunya kan?? Bau tu tak penting, yang penting akan khasiatnya. 

Dulu-dulu sewaktu saya kecil dalam lingkungan umur 11 ke 12 tahun macam tu lah kan, saya ingat lagi abah & ma saya suka sangat makan bawang putih bakar. Masa tu saya tak tahu pun sebab apa mereka makan bawang putih tu. Mereka cuma minta saya bakarkan & beri kepada mereka semasa masih panas. 

Rupoa-rupanya banyak khasiat bawang putih ni. Kini shaklee dengan kecanggihan teknologi telah menghasilkan produknya yang di beri nama GARLIC...




Secara ringkas di sini saya ingin terangkan serba sedikit tentang GARLIC shaklee ni.

Garlic shaklee di perbuat daripada bawang putih jenis premium, bebas dari racun perosak & di tanam secara organik di California, USA pada musim panas.  Ia di hasilkan secara eksklusif pada suhu bilik tanpa haba untuk memastikan pengekalan 100% Allicin aktif ( tidak semua garlic yang di jual di pasaran mengandungi Allicin aktif ye). Dwi teknologi digunakan untuk mengawal bau garlic. Kajian menunjukkan perisa herbanya terhasil dari kombinasi 2 ekstrak herba iaitu Rosemary & spearmint. 

Khasiat utama GARLIC

1. Untuk membantu meningkatkan sistem penghadaman & fungsi jantung
2. Membantu menghalang alergi
3. Membantu menurunkan tekanan darah tinggi
4. Membantu mengeluarkan raksa dari tubuh dengan pantas (detoksifikasi)
5. Membantu menurunkan kolesterol
6. Membantu mencegah kanser
7. Membantu menstabilkan glukos

BERMINAT UNTUK PERTANYAAN @ TEMPAHAN PRODUK
BOLEH HUBUNGI SAYA
 PUAN NURSIMATUN MD YUSOF
012-3789284 (CALL/SMS/WHATSAPP/TELEGRAM)
 FB PAGE:- MAMA GOJES SHOPPE
EMAIL:- nursimatun@gmail.com

0 comments:

Post a Comment